Du kan kontrollera var ditt paket är genom att ange spårningsnumret (som du mottagit i mailet för din beställning) på följande länk: https://www.dhl.com/se-en/home/tracking.html
För att visa alla dina beställningar kan du logga in på ditt konto och välja MINA BESTÄLLNINGAR.
- VAR HITTAR JAG SPÅRNINGSNUMRET?
Spårningsnumret på ditt paket skickas via email, där vi informerar dig om försändelsen och leveransen av ditt paket. Spårningsnumret inkluderas också i alla meddelanden som skickas av DHL frakttjänst.
Paketets spårningslänk: https://www.dhl.com/se-en/home/tracking.html
- HUR SKICKAR MAN PAKET?
För att leverera paketen använder vi DHL frakttjänst. Budet levererar paketet till adressen som du angivit när du beställt. Paketen levereras på arbetsdagar. Om du inte befinner dig på adressen när paketet levereras får du all information du behöver för att hämta ut paketet (i din brevlåda, via email eller SMS).
- JAG HAR PROBLEM MED LEVERANSEN, VAD KAN JAG GÖRA?
För hjälp med leveransen kan du kontakta DHL via telefon: 0771-400 345
Vi finns också tillgängliga på: [email protected]. Vi hjälper dig att lösa problem och säkerställa att du får ditt paket så fort som möjligt.
- VAD KOSTAR FRAKTEN?
För beställningar upp till 570 kr är fraktavgiften 69 kr.
För beställningar över 570 kr är frakten gratis.
- SKADADE PRODUKTER LEVERERADES
När du tar emot paketet och om du märker att paketet är skadat måste du meddela det. Skicka sedan informationen (inklusive foton) till [email protected] inom 60 dagar efter att ha tagit emot paketet. Vi kommer att verifiera om du är berättigad ersättning med nya produkter och ger instruktioner i enlighet med detta.